Πώς να δημιουργήσεις λογαριασμό πληρωμών στο Consultio και να ξεκινήσεις να δέχεσαι κρατήσεις



Στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο, οι επαγγελματίες χρειάζονται απλά και αξιόπιστα εργαλεία για να οργανώνουν τα ραντεβού τους και να δέχονται πληρωμές χωρίς περιττή ταλαιπωρία. Το Consultio προσφέρει ακριβώς αυτή τη λύση: μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα που συνδυάζει κρατήσεις, online πληρωμές και βιντεοκλήσεις σε ένα ενιαίο περιβάλλον.

Σε αυτόν τον οδηγό θα δούμε βήμα-βήμα πώς μπορείς να δημιουργήσεις τον λογαριασμό σου, να συνδέσεις το σύστημα πληρωμών και να ξεκινήσεις άμεσα να δέχεσαι κρατήσεις από τους πελάτες σου. Με λίγα μόνο κλικ θα έχεις έτοιμη τη σελίδα σου, ώστε οι πελάτες να μπορούν να κλείνουν ραντεβού και να πληρώνουν με ασφάλεια, εύκολα και γρήγορα.

 

1. Δημιουργήστε λογαριασμό ώς επαγγελματιάς στο https://consultio.gr/el/signup. Στο πεδίο ρόλος επιλέξτε επαγγελματίας.

  

 

2. Επιβεβαιώστε το email σας, θα σας σταλεί ένα email με σύνδεσμο επιβεβαίωσης - ελέγξτε τα spam/junk.

 

4. Μετά την επιβεβαίωση του email σας, η δοκιμή των 14 ημερών θα ξεκινήσει αυτόματα. Θα μεταβείτε στον πίνακα ελέγχου https://consultio.gr/el/dashboard όπου και θα δείτε καθαρά τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να αρχίσετε να δέχεστε πελάτες. Πρέπει να χρησιμοποίησετε υπολογιστή/laptop (όχι κινητο) για την ομαλή διαδικασία εγγραφής.

 

  

 

5. Συμπληρώστε το προσωπικό σας προφίλ, βήμα 1 ή στο σύνδεσμο: https://consultio.gr/el/professional_profile/edit. Ανεβάζοντας φωτογραφία προφίλ, επαγγελματικές λεπτομέρειες και συνδέσμους απο επαγγελματικές ιστοσελίδες σας ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

 

 

6. Βήμα 2 ή στον σύνδεσμο https://consultio.gr/el/stripe_dashboard, δημιουργήστε λογαριασμό στο stripe για να μπορείτε να δέχεστε πληρωμές ασφαλώς και κατ'ευθείαν στο λογαριασμό τραπέζης σας.

 

Εισάγετε το email σας   

 

Εισάγετε έναν σύνθετο κωδικό για την ασφάλειά σας. Φροντίστε να θυμάστε το email και τον κωδικό που εισάγετε σε αυτό το βήμα, καθώς θα σας χρειαστούν για να έχετε πρόσβαση στα έσοδά σας.   


Για επιπλέον ασφάλεια, το Stripe απαιτεί να κατεβάσετε μια εφαρμογή στο κινητό σας, η οποία διασφαλίζει την ασφαλή σύνδεση στον λογαριασμό πληρωμών σας. Σε αυτό το βήμα, αφήστε τον υπολογιστή χωρίς να πατήσετε τίποτα και προχωρήστε στο επόμενο βήμα από το κινητό σας.



Από το κινητό σας, ανοίξτε το Play Store ή το App Store (αν έχετε iPhone), αναζητήστε την εφαρμογή Google Authenticator και εγκαταστήστε την. 



Οταν ανοίξετε την εφαρμογή Google Authenticator, κάντε κλικ στο εικονίδιο παραπάνω.



Και επιλέξτε την επιλογή Scan a QR code


Θα ενεργοποιηθεί η κάμερα και θα πρέπει απλά να στοχεύσετε το QR code που βρίσκεται στην οθόνη του υπολογιστή σας. 


Αυτόματα, η διαδικασία θα ολοκληρωθεί και θα εμφανιστεί το email του Stripe λογαριασμού σας μαζί με σχετικούς αριθμούς ταυτοποίησης.


Τώρα στο βήμα που βρίσκεστε στον υπολογιστή σας: "Set up two-step authentication" πατήστε το κουμπί Next για να μεταβείτε στο επόμενο βήμα

 

Εισάγετε τους 6 αριθμούς που βλέπετε στο Google Authenticator που δημιουργήσατε παραπάνω.

 

Μπορείτε να κατεβάσετε τους κωδικούς ανάκτησεις λογαριασμού και να τους  αποθηκεύσετε σε ασφαλές μερος, πατώντας το "Download Code" και στην συνέχεια πατήστε το Next

 

 

Επιλέξτε τη χώρα στην οποία δραστηριοποιείστε ή στην οποία έχει έδρα η επιχείρησή σας. Επίσης, επιλέξτε αν πρόκειται για ατομική επιχείρηση (ελεύθερος επαγγελματίας) ή για εταιρεία.

 

 

Εισάγετε το ονοματεπώνυμο σας, email, ημερομηνία γέννησης, διεύθυνση (προσωπική ή εταιρειάς) και το τηλεφωνό σας.

 

Σε αυτό το βήμα, εισάγετε τα στοιχεία της επιχείρησής σας. Το ΑΦΜ είναι προαιρετικό. Στο πεδίο Industry, επιλέξτε μια κατηγορία που αντιστοιχεί στις υπηρεσίες που προσφέρετε. Στο πεδίο Your Website, μπορείτε να εισάγετε την προσωπική σας ιστοσελίδα ή, αν δεν έχετε, το www.consultio.gr

 

 

Σε αυτό το βήμα, εισάγετε τα στοιχεία της τράπεζάς σας, το νόμισμα με το οποίο θέλετε να πληρώνεστε, την τοποθεσία της τράπεζάς σας, το IBAN και τη συχνότητα πληρωμών που προτιμάτε. Αν αφήσετε την επιλογή στο Manual, θα πρέπει να αποδεσμεύετε μόνοι σας τις πληρωμές όποτε το επιθυμείτε. Διαφορετικά, επιλέξτε το Automatic και καθορίστε αν θέλετε καθημερινό, εβδομαδιαίο ή μηνιαίο προγραμματισμό για αυτόματες αποδεσμεύσεις πληρωμών.

 

 

Σε αυτό το βήμα, επιλέξτε πώς θα εμφανίζονται οι τραπεζικές συναλλαγές στους πελάτες σας. Εισάγετε το όνομα της επιχείρησής σας και, στο τέλος, επιλέξτε αν θέλετε να φαίνεται ο αριθμός τηλεφώνου σας.

 

Σε αυτό το βήμα το Stripe σας προτρέπει να κάνετε ποσοστιαία δωρεά για την κλιματική αλλαγή απο κάθε πληρωμή σας, εαν δεν ενδιαφέρεστε πατήστε το No thanks

 

Εδώ, το Stripe σας προτρέπει να εγγραφείτε στα εργαλεία που προσφέρουν (δωρεάν) για να σας βοηθήσουν με φορολογικές διαδικασίες και υπολογισμούς που μπορεί να χρειάζεστε. Εάν δεν ενδιαφέρεστε πατήστε το Not right now  

  

Τέλος, επαληθεύστε μία τελευταία φορά όλες τις λεπτομέρεις που συμπληρώσατε και εάν έιναι όλα σωστά πατήστε το κουμπί Agree and Submit.

 

Συγχαρητήρια δημιουργήσατε τον οικονομικό σας λογαριασμό! σε μερικά μόνο κλικ θα είστε έτοιμοι να λαμβάνετε συνεδρίες με πληρωμές στον λογαριασμό σας!

 

 

7. Μεταφερθείτε πάλι στον πίνακα ελέγχου https://consultio.gr/el/dashboard και θα δείτε ότι τώρα απομένουν 2 βήματα για την πλήρη ολοκλήρωση του προφίλ σας. Η δημιουργία υπηρεσιών και διαθεσιμότητας. Πατήστε στη Δημιουργιά Υπηρεσιών ή μεταβείτε στο σύνδεσμο https://consultio.gr/el/services

 

Πατήστε το κουμπί Δημιουργία Υπηρεσίας

 

 

Εισάγετε τις πληροφορίες μίας υπηρεσίας που προσφέρετε (μπορείτε να δημιουργήσετε απεριόριστες υπηρεσίες). Ο Τίτλος και η Περιγραφή θα πρέπει να είναι ξεκάθαρα, ώστε οι πελάτες σας να καταλαβαίνουν τι ακριβώς προσφέρει η υπηρεσία. Ορίστε τη διάρκεια σε λεπτά και την τιμή σε ευρώ. Τέλος, πατήστε “Δημιουργία Υπηρεσίας”.

 

8. Μεταφερθείτε στον πίνακα ελέγχου, θα σας απομένει μόνο ένα βήμα για την ολοκλήρωση: ο ορισμός της διαθεσιμότητάς σας – δηλαδή, ποιες μέρες και ώρες θα μπορούν οι πελάτες να κλείσουν ραντεβού μαζί σας.

 

Κάντε κλικ στο κουμπί Ορισμός Διαθεσιμότητας

 

Και Προσθήκη Πρώτης Διαθεσιμότητας

 

9. Στην Διαθεσιμότητα, επιλέγετε τις ημέρες που είστε διαθέσιμοι, ώστε οι πελάτες να μπορούν να κλείσουν συνεδρία μαζί σας. Αν, για παράδειγμα, είστε διαθέσιμοι από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 9 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα, επιλέξτε μία-μία τις ημέρες και ορίστε τις ώρες έναρξης και λήξης. Ο λόγος που η επιλογή γίνεται ανά ημέρα είναι για να σας διευκολύνει, σε περίπτωση που κάποιες ημέρες θέλετε να έχετε διαφορετικό ωράριο.

  

Επιλογή ημέρας, ώρα έναρξης και ώρα λήξης

 

Διαθεσιμότητα ημέρας αποθηκευμένη

 

10. Μόλις ολοκληρώσετε όλα τα βήματα, στον πίνακα ελέγχου σας θα εμφανιστεί το παρακάτω μήνυμα επιτυχούς ολοκλήρωσης των ρυθμίσεων. Μπορείτε να μεταβείτε στο δημόσιο προφίλ σας και να δείτε πώς θα το βλέπουν οι πελάτες σας. Είστε έτοιμοι να μοιραστείτε το προφίλ σας και να παρέχετε τις υπηρεσίες σας με ευκολία και επαγγελματισμό.

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γιατί οι Personal Trainers πρέπει να επιλέξουν την πλατφόρμα Consultio.gr

Πώς οι Έλληνες επαγγελματίες μπορούν να προσφέρουν online υπηρεσίες και να αυξήσουν το εισόδημά τους